آمریکامهاجرت

ویزای eb3 ویزای کار آمریکا

ویزای eb3 ویزای کار آمریکا , اطلاعات ویزای کار آمریکا , گرفتن ویزای کار آمریکا , ویزای eb3 چیست؟ ویزا کار آمریکا , درخواست ویزای کار آمریکادریافت ویزای کار آمریکا,ویزای کار به امریکا . در خدمتتان هستیم با مطلب دیگرِی گروه مهاجرتی پارس مهاجر . در این مطلب به معرفی ویزای مهاجرتی eb3 آمریکا می پردازیم. اگر شما هم قصد مهاجرت به آمریکا از طریق کار را دارید پس حتما این مطلب را مطالعه نمایید . تا پایان مطلب با ما همراه باشید.در مطلب دیگری نیز در مورد ویزای توریستی آمریکا توضیحات لازم را خدمت دوستان داده ایم .

ویزای eb3 ویزای کار آمریکا

ویزای eb3 ویزای کار آمریکا
ویزای eb3 ویزای کار آمریکا

 

ویزای eb3 یکی از ویزای های پنج گانه سری eb می باشد که مخصوصا افرادی است که در آمریکا کارفرما پیدا کرده اند و قصد دارند برای کار به کشور آمریکا مهاجرت کنند. ویزا eb3 در دسته ویزاهای مهاجرتی آمریکا قرار دارد به نحوی که شخص دارنده آن و افراد تحت پوشش ( همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال ) میتوانند بعد از ورود به آمریکا در خواست گرین کارت آمریکا بنمایند .

ثبت نام لاتاری

ویزا eb3 به سه دسته تقسیم می شود که هر یک ویژگیهای خود را دارند :

دسته اول : Skilled Workers یا همان نیروی متخصص

-کار مورد درخواست به صورت فصلی نباشد

-متقاضی حداقل دو سال سابقه کار در زمینه شغل مورد نظر را داشته باشد

-برای انجام این شغل شخصی در آمریکا وجود نداشته باشد

دسته دوم : Unskilled Workers یا نیروی غیر متخصص

همانند دسته نیروی متخصص می باشد با این تفاوت که شخص نیاز به داشتن مهارت و تخصص خاصی نخواهد داشت

دسته سوم : Professionals

– متقاضی حداقل دارای مدرک لیسانس یا همان کارشناسی باشد و باقی موارد بالا را دارا باشد

عکس لاتاری

در تمام موارد بالا مهمترین مورد پیدا کردن کارفرما است . کارفرمایی که مجوز از اداره کار آمریکا داشته باشد. و برای شما درخواست ویزا بدهد . البته کارفرما باید نشان دهد که در شغل مورد نیاز خود هیچ شخصی در آمریکا درخواست این شغل را نداده است و این کار با اگهی کردن در روزنامه در سه دوره زمانی انجام می شود . غیر از پیدا کردن کارفرما شخص متقاضی باید گواهی یا همان اجازه کار را نیز از وزارت خارجه  آمریکا کسب کند که این کار در حین رسیدگی به پروسه انجام می شود .

 

 

 

 

0 0 vote
Article Rating
برچسب ها
نمایش بیشتر

Shayegan

شایگان هستم. مدت زیادی هست در زمینه امور مهاجرتی به کشورهای مختلف فعالیت میکنم. در حال حاضر عمده فعالیتم برای متقاضیان مهاجرت ارزان به اروپا کشورهایی مثل چک ، اوکراین و ... همینطور ویزاهای مختلف آمریکا و پروسه برندگان لاتاری آمریکا .از اینکه در خدمت شما هستم خوشحالم.

نوشته های مشابه

guest
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
نگار
نگار
8 ژانویه 2017 10:49 ب.ظ

از طريق كار فرما وارد امريكا شويم داراى شغل و درامد خواهيم بود؟’ يا اينكه كارفرما كه درخواست كننده بوده فقط براى ورود به امريكا هست و حالت فرماليته دارد!!

محمدحسین
محمدحسین
27 آگوست 2016 12:08 ب.ظ

سلام ودرود فراوان جناب شایگان میشود بگویید در آمریکا باید چه حرفه و فنی بلد باشی تا در آمریکا کار کنی آیا زبان انگلیسی به کار می آید ؟؟؟؟؟؟؟؟

reza
reza
15 سپتامبر 2015 9:31 ب.ظ

میشه بعد از مدتی کار در اونجا اقامت گرفت؟ چون ممکنه هر لحضه کارفرما دیگه نیازی به ما نداشته باشه و مجببوری بشیم از کشور خارج بشیم

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن