گردشگری

بهترین پرواز به استانبول

بهترین پرواز به استانبول

بهترین پرواز به استانبول
بهترین پرواز به استانبول

خوب اگر شما برای خواندن مطالب این پست مشتاق هستید حتما از افرادی هستید که قصد رفتن به استانبول را دارید . اما پیش از همه چیز دنبال یک پرواز خوب برای رفتن به کشور ترکیه هستید . خوب برای اینکه بتوانیم شما را به خوبی راهنمایی کنیم ابتدا باید بدانیم که مهمترین عامل در یک پرواز خوب برای شما کدام است . مهمترین موضوع برای افراد مختلف متفاوت است .استانبول شهر واقع در اروپا و آسیا است . که هر یک از قسمتهای آن چه قسمتی اروپایی و چ قسمت آسیایی آن دارای فرودگاه می باشند . دو فرودگاه بزرگ استانبول فرودگاه آتاتورک (Istanbul Atatürk Airport) قسمت اروپایی و سابیها (Sabiha Gokcen) قسمت آسیایی هستند.

با کمک شما خوانندگان عزیز قدم به قدم موضوعات مختلف را بررسی خواهیم کرد تا در آخر بتوانیم نتیجه گیری مناسبی انجام دهیم و بهترین پرواز را برای هم سلیقه انتخاب نماییم.

برای بهترین پرواز به استانبول نکات زیر را مطالعه نمایید :

یکی از مهمترین عوامل برای برخی از مسافرین عزیز موضوع هزینه بلیط پرواز می باشد . یعنی هر چه قیمت بلیط پرواز برایشان کمتر باشد آنها بیشتر می پسندند . برای این دسته از افراد پیشنهادات زیر را داریم .

۱- ابتدا از پروزهای داخلی استفاده نمایید .

۲- از پروازهایی بلیط تهیه کنید که چارتر هستند و با هزینه پایینتری به شما بلیط مورد نظرتان را ارائه می دهند. ( در نظر داشته باشید پروازهای چارتر کنسلی ندارند و در صورت انصراف از سفر نمیتوانید هزینه بلیط پرداختی خود را پس بگیرید . )

۳- اگر از نظر زمانی مشکلی ندارید ساعات پرواز خود را در ساعت نیمه شب و یا ساعات غیر ترافیک مسافر انتخاب کنید . زیرا در این ساعات مسافر کمتری وجود دارد و به همین دلیل می توانید با قیمت ارزانتری بلیط تهیه نمایید .

دسته دوم افرادی هستند که هزینه برای آنها زیاد مهم نیست و بیشتر کیفیت پرواز و هواپیمایی که با آنها سفر میکنند مهم هست .برای اینگونه افراد بیشتر توصیه می شود از پروازهای خارجی استفاده کنند که سرویس دهی مناسبی دارند و میتوانید از سفر ۳ ساعته خود به استانبول لذت ببرید . پروازهای خارجی هم معمولا از نظر کیفیتی به ترتیب می توان به پروازهای ترکیشاطلس جتپگاسوس اشاره کرد. البته پروازهای ایرانی با کیفیت مناسب نیز هست که از آنها می توان به ماهان و یا ایران ایر اشاره نمود.

در زیر وبسایت چند شرکت هواپیمایی مختلف را برای شما دوستان قرار داده ایم .

Turkish airlines

AtlasGlobal

Pegasus Airline

تمامی این مطالب برای این هست تا شما دوستان بهترین پرواز به استانبول را پیدا کنید .

یک دسته دیگر از افراد هستند که هم قیمت برای آنها مهم هست و هم کیفیت پرواز :

به آنها توضیه می کنی از پروازهای لحظه آخری استفاده کنند . اگر جز افرادی باشید که پروازهای مختلف را رصد کنید خواهید دید در زمانهایی خاص پروازهایی از شرکتهای معتبر هست که قیمت پایینی دارد . مثلا برای فردا یک پرواز از یک شرکت خوب اما هزینه خیلی پایین . خوب شما می توانید از این پروازهای لحظه آخری استفاده کنید . ( البته همیشه باید آمادگی سفر را داشته باشید و چمدان خود را از قبل آماده کرده باشید . )

در پستهای آینده مطالب دیگری برای شما دوستان از سفرنامه های مختلف و راهنمای سفر به دیگر کشورها را برای شما دوستان قرار خواهیم داد .

با سایت مهاجرت پارس مهاجر همراه باشید.

0 0 vote
Article Rating
برچسب ها
نمایش بیشتر

Shayegan

شایگان هستم. مدت زیادی هست در زمینه امور مهاجرتی به کشورهای مختلف فعالیت میکنم. در حال حاضر عمده فعالیتم برای متقاضیان مهاجرت ارزان به اروپا کشورهایی مثل چک ، اوکراین و ... همینطور ویزاهای مختلف آمریکا و پروسه برندگان لاتاری آمریکا .از اینکه در خدمت شما هستم خوشحالم.
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
خلیل پورآقایی
خلیل پورآقایی
13 آوریل 2017 1:07 ب.ظ

سلام از شما دوست عزیز بسیار سپاسگذارم که به این روشنی به همه سولات پاسخ می دهید.
متشگرم .خ.پ

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن